Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik online bestellen?

Jazeker, via onze webshop kunt u al onze producten bestellen. Als u voor 16.30 uur besteld kunt u de producten zelfs al de volgende dag ophalen in een van onze winkels.

Om naar onze webshop te gaan klik hier.

Kan ik ook zakelijk een bestelling doen bij Bakkerij Godfried de Vocht?

Bent u een nieuwe zakelijke klant, dan kunt u ons contact formulier invullen en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.


Voor zakelijk bestellen via het contact formulier klik hier.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

U kunt telefonisch een bestelling plaatsen door contact op te nemen met een van onze winkels.
Voor alle winkels met bijbehorend telefoonnummers klik hier.

*Houd er rekening mee dat onze winkelmedewerkers het erg druk hebben met de klanten die dan in de winkel aanwezig zijn en daardoor niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen.

Als ik vandaag een bestelling plaats is dit dan direct beschikbaar in de winkel?

Helaas is het niet mogelijk om (online) bestellingen direct af te halen in de winkel. Als u een bestelling plaatst voor 17.00 uur in onze webshop, dan kunt u die de volgende dag afhalen bij de door u gekozen winkel.

Wilt u vandaag nog een specifiek product ophalen, dan kunt u het beste contact opnemen met een van onze winkels.
Voor alle winkels met bijbehorende telefoonnummers klik hier.

*Houd er rekening mee dat onze winkelmedewerkers het erg druk hebben met de klanten die dan in de winkel aanwezig zijn en daardoor niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen.

Hoe weet ik of een product nog voorradig is in de winkel?

Om erachter te komen of een product vandaag nog beschikbaar is in de winkel, kunt u het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel.

Voor alle winkels met bijbehorende telefoonnummers klik hier.

*Houd er rekening mee dat onze winkelmedewerkers het erg druk hebben met de klanten die dan in de winkel aanwezig zijn en daardoor niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen.

Betalen

Welke betalingsmogelijkheden zijn er in de winkel?

In onze winkels kunt u betalen via pin, creditcard of contant.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er bij online bestellingen in de webshop?

Bestellen en betalen kunt u gemakkelijk, veilig en snel via IDEAL. Het is ook mogelijk om achteraf bij het ophalen van uw bestelling te betalen in de desbetreffende winkel.

Is het mogelijk een bestelling op factuur te plaatsen?

Alleen zakelijke klanten kunnen bestellingen op factuur plaatsen, voor particuliere is dit helaas niet mogelijk. Bent u nog geen zakelijke klant maar wilt u dit wel worden, neem dan contact op via het zakelijke contactformulier.

Bezorgen

Doen jullie ook bezorgen?

Helaas is dit niet mogelijk. Om de kwaliteit van onze producten te waarborgen is het alleen mogelijk om de bestelling af te halen in één van onze winkels.

Zakelijke bestellingen boven de 20 euro worden wel gewoon bezorgd. Voor meer informatie over zakelijk bestellen, neem contact op via het zakelijke contact formulier.

Horeca

Welke winkels hebben een lunchroom?

Alle winkels met lunch voorziening zijn aangegeven met het bestek-logo op onze website. Dit zijn:

  • Maarheeze
  • Son
  • Eindhoven (Tongelresestraat, Heezerweg, ST. Trudostraat, Hoogstraat, Woenselsemarkt & Wijngaardplein).

In welke winkel kan ik ook drinken kopen?

Alle winkels met een lunchroom hebben ook drankvoorziening. Alle winkels met drankvoorziening zijn aangegeven op deze website met het koffie-logo. Dit zijn:

  • Maarheeze
  • Son
  • Eindhoven (Tongelresestraat, Heezerweg, ST. Trudostraat, Hoogstraat, Wijngaardplein & Winkelcentrum Woensel).

Wat kan ik bestellen in de lunchrooms?

In al onze lunchrooms is de menukaart hetzelfde, voor de actuele menukaart klik hier.

Is er ook een mogelijkheid tot afhalen?

In al onze lunchrooms kunt u ook terecht voor afhaal. Klik hier voor de menukaart.

Klantenservice

Waar kan ik een klacht indienen over een product?

U kunt uw klacht schriftelijk indienen via klantenservice@bakkerijdevocht.nl, geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van uw klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het product.

Nadat u contact met ons heeft opgenomen proberen wij zo spoedig mogelijk te reageren, dit kan zijn via mail of telefonisch. Alle ingediende klachten worden vertrouwelijk en serieus behandeld, samen proberen wij het vertrouwen van u in onze producten te herstellen en zijn wij enorm dankbaar voor de gegeven feedback.

Waar kan ik een klacht indienen over de geleverde service?

U kunt uw klacht schriftelijk indienen via klantenservice@bakkerijdevocht.nl, geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van uw klacht is. Geef (indien mogelijk) de datum, het tijdstip, een omschrijving van de medewerker en de winkellocatie door.

Nadat u contact met ons heeft opgenomen proberen wij zo spoedig mogelijk te reageren, dit kan zijn via mail of telefonisch. Alle ingediende klachten worden vertrouwelijk en serieus behandeld, samen proberen wij het vertrouwen van u in ons als bedrijf te herstellen en zijn wij enorm dankbaar voor de gegeven feedback.

Openingstijden

Tot welke tijd kan ik vandaag bij jullie terecht in de winkel?

Voor alle actuele openingstijden per winkel klik hier.

Om welke tijd gaan de winkels open?

Voor alle actuele openingstijden per winkel klik hier.

Wat zijn de actuele openingstijden?

Voor alle actuele openingstijden per winkel klik hier.

Producten

Hoe warm ik mijn producten op in de oven of airfryer?

Voor alle adviezen omtrent het opwarmen van producten klik hier.

Waar vind ik de voedingswaarde van een product?

Op onze webshop kunt u een product aanklikken, daaronder vindt u bij ‘toon alle voedingswaarde informatie’ de voedingswaarde van dat product.

Om naar onze webshop te gaan klik hier.

Waar vind ik de allergeneninformatie van een product?

Op onze webshop staat altijd aangegeven welke allergene stoffen aanwezig zijn per product.

Voor meer informatie over allergenen klik hier.

Waar kan ik de ingrediënten zien van een product?

Op onze webshop staat altijd aangegeven welke ingrediënten er in een product verwerkt zijn.

Om naar onze webshop te gaan klik hier.

Waar kan ik de prijzen zien van alle producten?

Op onze webshop vindt u alle actuele prijzen per product.

Om naar onze webshop te gaan klik hier.

Speciale wensen

Kan ik ook een eigen bedrukking kiezen voor op een taart, bijvoorbeeld een foto?

U kunt een taart extra speciaal maken met een foto of bedrukking, dit doet u eenvoudig in onze webshop. In de webshop kiest u allereerst de gewenste slagroomtaart of marsepeintaart, als u dan op ‘foto toevoegen’ klikt, kunt u het juiste bestand uploaden.

Voor alle taarten in onze webshop klik hier.

Kan ik een eigen aangeleverde tekst toevoegen op een taart?

Jazeker, wanneer u in de webshop de door u gekozen taart aanklikt, kunt u aanvinken ‘tekst op taart’, hieronder vult u dan de gewenste tekst in. Let op, deze tekst is handgeschreven en kan daardoor maar uit max. 15 tekens bestaan. Liever een langere tekst, noteer dan bij notities tijdens het afronden van uw bestelling de gewenste tekst. De kosten hiervoor bedragen € 3,60 en worden afgedrukt op dezelfde manier als een afbeelding.

Voor alle taarten in onze webshop klik hier.

In welk format moet ik de bestanden aanleveren voor een fototaart?

U kunt een JPEG of PDF bestand uploaden. De afbeelding wordt het mooist als het bestand bestaat uit 500 x 500 pixels of meer (minimaal 300 x 300). Gebruik een originele foto of een scherpe scan.

Voor alle taarten in onze webshop klik hier.

Winkellocaties

Waar vind ik de dichtstbijzijnde winkel?

Via de winkel-zoekfunctie op de site kunt u een postcode of plaats invoeren om zo de voor u dichtstbijzijnde winkel te vinden.

Op welke plaatsen zit een winkel van Bakkerij Godfried de Vocht?

Om een overzicht te krijgen van al onze winkels klik hier.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details